Vážení a milí zákazníci, stát vydal předpis, že všechny e-shopy nabízející tabákové výrobky, musí ověřit, že nakupující je plnoletý, tedy že mu je minimálně 18 let. Nezbývá nám tedy, než požádat Vás, abyste se před prvním nákupem (a tedy i prvním vložením zboží do košíku) registrovali. V rámci registrace nám pošlete redukovanou kopii průkazu totožnosti, ve které jsou anonymizovány (skryty) všechny ostatní údaje než údaj o tom, že se jedná o občanský průkaz (cestovní doklad) a dále jméno, příjmení a datum narození jeho držitele. Všechny další údaje včetně své fotky zakryjte nebo začerněte. Mrzí nás, že Vás tím musíme zatěžovat, ale předpis je prostě předpis... Děkujeme!

Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Jak mám reklamovat?

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu Materestaurants  s.r.o., Klimentská 26, 110 00 Praha 1 společně s ním vyplněný  REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky.

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

 

POUČENÍ O PRÁVU NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?

U nás můžete vrátit každé zboží, které jste si u nás zakoupili. Výjimkou je zboží, které bylo přizpůsobené či vyrobené dle Vašich požadavků. 

V případě, že si přejete odstoupit od smlouvy do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené, neopotřebené, nenošené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.  

Jak mám postupovat při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu?

Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu. Využít můžte i Formulář pro odstoupení od smlouvykterý připojíte k zásilce.

Zboží bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, zašlete na adresu Mateorestaurants s.r.o., Klimentská 26, 110 00  Praha 1.

Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte. V případě, že odstoupíte v prvních 14 dnech od doručení zboží, náleží Vám i náhrada nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Podrobné podmínky odstoupení od smlouvy najdete v obchodních podmínkách.
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení